نفیرسیمرغ

خرید بک لینک
مثل يك روز معمولي به فكر هيچ چيز نيستي از خانه كه بيرون مي زني چند تا جمله يا چند جفت چشم يا يك صدا تو را از حال و هواي معمولي ات بيرون مي اندازد

از موهايت ميگيرد و پرتت ميكند سمت سايه هايي كه متروك اند. جايي شبيه به آسمان خاكستري كه خورشيدش با تمام قوا مي تابد اما به اندازه دكمه سفيد براقي بيشتر نور ندارد.

ته موهايت درد مي گيرد... و صدا ...

"اي مرا در سر هر موي به زلفت بندي - چه كني بند به بندم همه يك بار جدا "

شاعر بودن هم خوب است ها

خوش ب حالشان

نفیرسیمرغ...

ما را در سایت نفیرسیمرغ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 18:13

زنان را فقط به این دلیل به اتهام جادوگری به آتش کشیدند که زیبا بودند.سیمون دوبوار«زنبودن برای من چه معنایی داشتهاست؟ تا چهلسال تمام وانمود میکردم که زن بودن تفاوتی ایجاد نمیکند. روشنفکر بودم و نفیرسیمرغ...

ما را در سایت نفیرسیمرغ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 18:13

صفحه بندی